PUKK Workshop and Live Pitch // UKH
okt.
7.
5.00 PM17.00

PUKK Workshop and Live Pitch // UKH

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

Vi gentager succesen: Pitch & Papir - Pengeregn over UKH

Vil du gøre en forskel sammen med andre unge? Så vær med den 7. oktober, hvor vi igen uddeler midler fra tre puljer til ungeinitiativer. Ansøg nu til de forskellige puljer her:

Der er åbent for ansøgning nu og indtil den 2. oktober kl. 12. Du får 2 minutter til at pitche din idé.

Tilmelding til fællesspisning: Vi får vegetarisk mad fra Madmekka. Skriv til frirum@mso.aarhus.dk hvis du vil være med – husk at oplyse antal deltagere og evt. allergier. Først til mølle!

Hvornår & Hvor: 7. oktober kl. 17-20 på UKH, Tage-Hansens Gade 8B, Aarhus.

Spørgsmål?

  • Kristian: FrirumsPuljen (krilag@aarhus.dk)

  • Maria: PUKK (romwon@aarhus.dk)

  • Lone: Grøn Fremtid (lonej@aarhus.dk)

Vi ses til Pitch & Papir – Pengeregn over UKH!

Læs mere her.

Se begivenhed →
SKATEDUCATE 10 ÅRS JUBILÆUM
sep.
28.
til 29. sep.

SKATEDUCATE 10 ÅRS JUBILÆUM

ENGLISH BELOW

Skateducate har eksisteret i 10 år og det skal fejres med en kæmpe fest for alle !! De sidste 10 år har vi skatet sammen, fået flere kvinder og kønsminoriteter på boardet, rejst til nær og fjern, danset, filmet, bygget hatte, rumskibe og ænder, støbt ramper i beton og poppet mange flasker cava. Det bliver en dope dag, med en masse skateboarding, dans, fest og sjoooov, så kom og fejr alt det her med os !

PROGRAM:
14.00 // Fernisering, Part visning med gratis kage og cava til de 100 første

15.00 // Åben skate session, vi har boards du kan låne

16.00 //Hold contest – der er præmier til de flotteste outfits og skøreste tricks

18.00 // Koncerter med Crooked Nick, Platon og Hudsult

23.00// DJ sets med Charlotte Lyn, Fia, MilleMax og Maja HK

DRINKS
BAR’AMOK sælger billige, flotte, lækre og juicy drinks. Du kan spille om en drink, prøve lykkehjulet og smage vores lækre signaturbobler: Solskinscava.

INFO
Det hele foregår på Institut for X, Skovgaardsgade 5C ved vores flotte container Conny – følg lyden af boards der popper, så finder du festen. Fernisering og efterfest bliver i A-huset.

Vi glæder os til en fest for nye venner, gamle venner og venner vi ikke vidste vi havde endnu.

SKATEDUCATE TEN YEAR ANNIVERSARY

Skateducate turned 10, and we need to celebrate that with a hell of a party! Join us for day with a lot of skateboarding, music, dancing, skate our contest, dance on your board and drink a glass of cava. For the last 10 years skateducate has gotten more women and gender minorities on the board, traveled the world, danced, filmed, build skate obsticles in wood and concrete, and popped more cava than we can count. Join us for a dope day with loads of skateboarding, dancing and fuuuuuun!!

PROGRAM:

14.00 // Vernissage, movie screening, free cake and cava for the first 100

15.00 // Open skate sesh - we have boards you can borrow

16.00 // Team contest - prices for best outfits and coolest tricks

18.00 // Concerts with med Crooked Nick, Platon og Hudsult.

23.00// DJ sets med Charlotte Lyn, Fia, MilleMax og Maja HK

DRINKS:
We’ll sell cheap, cute and juicy drinks in our own BAR’AMOK ! You can play to win a drink, spin the wheel and try our signature drink: sunshine Cava.

INFO:
The party will take place at Institut for X, Skovgaardsgade 5C by our beautiful container Conny - if you can’t find us, just follow the sound of popping boards and you’ll find the partyyy. The vernissage and the after party will be at the A-house.

We’re looking forward to party with new friends, old friends and friends we didn’t even know we had

Se mindre

Se begivenhed →
RE:SEARCH RESONANCE
sep.
24.
5.00 PM17.00

RE:SEARCH RESONANCE

RE:SEARCH RESONANCE” (FREE WORKSHOP) | 24.09.2024 | A-House Institut for X

Society is always seeking to resonate with something or someone; may it be in your daily life; may it be in public spaces; or may it be within oneself. (Hartmut Rosa - German Sociologist)

CURRENT COLLECTIVE is inviting you to experience what it means to resonate. Three young creatives will share their individual form of art with you, that resonates with them the most. The three hour workshop is divided into three different practices, all trying to challenge your own creativity

Se begivenhed →
PUKK LIVE PITCH // DOMEN, Inge Lehmanns Gade 22
sep.
4.
3.00 PM15.00

PUKK LIVE PITCH // DOMEN, Inge Lehmanns Gade 22

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

FOR ENGLISH, PLEASE SEE BELOW

Du kan søge penge til dit kulturprojekt til næste LIVE Pitch onsdag d. 4/9. For at kunne være med og fortælle om dit projekt, skal du udfylde og indsende et skema, du finder på www.pukk.dk. Indsend skemaet senest 03/09 kl. 14:00.

Midlerne gives til kreative/kulturelle produktioner i bred forstand, som munder ud i et offentligt arrangement. Vi opfordrer til at læse om kriterierne inden du ansøger. Du kan læse mere om, hvad PUKK puljen støtter og ikke støtter på vores hjemmeside: www.pukk.dk

*Hvordan foregår det?*

Du melder dig til at pitche dit projekt på et møde, hvor alle er velkomne til at se på og hvor bevillingsudvalget stiller spørgsmål til projektet. Du har tre minutter til mundtligt at præsentere dit projekt. Efter alle har pitchet deres projekter, træffer PUKK’s bevillingsudvalg afgørelse om, hvem der får tildelt penge. Dette annonceres sidst på aftenen.

*Tilmelding og deadline*

Udfyld ansøgningsskemaet som du finder her: https://www.pukk.dk/ansg og send det til pukk@aarhus.dk senest den 03/09 kl. 14:00

Har du brug for sparring omkring dit projekt/idé/pitchen, så skriv til os på pukk@aarhus.dk, så ringer vi til dig.

____________________________________________

ENGLISH:

You can apply for money for your cultural project at the next LIVE Pitch Wednesday the 4th of September. To be able to participate and pitch your project, you must fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg. Submit your application form no later than September 3rd at 14:00 am.

The funds are given to creative/cultural productions in a broad sense, which culminates in a public event. We encourage you to read about the criteria before applying. You can read more about what PUKK supports and does not support on our website: www.pukk.dk

*How does it take place?*

You sign up to pitch your project at a meeting where everyone is welcome to watch and where the grant committee asks questions about you project. You have three minutes to pitch your project. In the same evening, after everyone has pitched their projects, PUKK’s grant committee decides who will be awarded the money. This is announced from the stage at the end of the night.

*Registration and deadline*

Fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg and send it to pukk@aarhus.dk no later than 3/9 at 14:00 am.

If you need sparring about your project/idea/pitch, write to us at pukk@aarhus.dk and we will call you.

Se begivenhed →
PUKK LIVE PITCH // TEKNISK AFDELING
jun.
17.
4.30 PM16.30

PUKK LIVE PITCH // TEKNISK AFDELING

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

FOR ENGLISH, PLEASE SEE BELOW

Du kan søge penge til dit kulturprojekt til næste LIVE Pitch mandag d. 17/6. For at kunne være med og fortælle om dit projekt, skal du udfylde og indsende et skema, du finder på www.pukk.dk. Indsend skemaet senest 13/6 kl. 12:00.

Midlerne gives til kreative/kulturelle produktioner i bred forstand, som munder ud i et offentligt arrangement. Vi opfordrer til at læse om kriterierne inden du ansøger. Du kan læse mere om, hvad PUKK puljen støtter og ikke støtter på vores hjemmeside: www.pukk.dk

*Hvordan foregår det?*

Du melder dig til at pitche dit projekt på et møde, hvor alle er velkomne til at se på og hvor bevillingsudvalget stiller spørgsmål til projektet. Du har tre minutter til mundtligt at præsentere dit projekt. Efter alle har pitchet deres projekter, træffer PUKK’s bevillingsudvalg afgørelse om, hvem der får tildelt penge. Dette annonceres sidst på aftenen.

*Tilmelding og deadline*

Udfyld ansøgningsskemaet som du finder her: https://www.pukk.dk/ansg og send det til pukk@aarhus.dk senest den 13/6 kl. 12:00

Har du brug for sparring omkring dit projekt/idé/pitchen, så skriv til til os på pukk@aarhus.dk, så ringer vi til dig.

____________________________________________

ENGLISH:

You can apply for money for your cultural project at the next LIVE Pitch Monday the 17 of June. To be able to participate and pitch your project, you must fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg. Submit your application form no later than June 13th at 12:00 am.

The funds are given to creative/cultural productions in a broad sense, which culminates in a public event. We encourage you to read about the criteria before applying. You can read more about what PUKK supports and does not support on our website: www.pukk.dk

*How does it take place?*

You sign up to pitch your project at a meeting where everyone is welcome to watch and where the grant committee asks questions about you project. You have three minutes to pitch your project. In the same evening, after everyone has pitched their projects, PUKK’s grant committee decides who will be awarded the money. This is announced from the stage at the end of the night.

*Registration and deadline*

Fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg and send it to pukk@aarhus.dk no later than 13/6 at 12:00 am.

If you need sparring about your project/idea/pitch, write to us at pukk@aarhus.dk and we will call you.

Se begivenhed →
NAT.KLUB.KUNST
maj
31.
8.30 PM20.30

NAT.KLUB.KUNST

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

Samhør har fået støtte af PUKK til deres event NAT.KLUB.KUNST.

Lyset blinker, promillen stiger, humøret skifter fra ekstatisk til hjerteknust. Sådan nogle aftner kender du måske? Med lidt for mange procenter, drukspil og døde samtaler henover klistrede borde. Men det er slut nu – i hvert fald for en stund.

Fredag d. 31. maj forvandler SAMHØR natklubben Sway om til et unikt oplevelsesrum. Du vil træde ind i natten, hvor tre kunstnere vil fylde din aften med lys, lyd og performances, der tager dig igennem natten.

Læs mere her: https://fb.me/e/7dfyibria

Se begivenhed →
DE LEDTE EFTER LYKKEN
maj
30.
1.30 PM13.30

DE LEDTE EFTER LYKKEN

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

Teater Kabinettet har fået støtte af PUKK til deres forestilling De Ledte Efter Lykken.

Der er et hus i en skov. Et hus langt væk fra alt det, der gør ondt, i en skov, der holder alle på afstand. Men en dag banker det på døren - og tre rejsende der leder efter lykken møder fire kvinder, der mener, at de har fundet den.

Forestillingen spiller på Svalegangen d. 30./31. maj.

Læs mere om Teater Kabinettet.

Se begivenhed →
PUKK DAG
maj
25.
2.00 PM14.00

PUKK DAG

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 25/5, hvor vi holder PUKK DAG!

PUKK er tilbage, og det skal fejres med en fantastisk dag fyldt med spændende workshops, kreativ sparring og masser af underholdning!

Er du i gang med et kulturprojekt, har du en god idé, eller leder du efter nogen at samarbejde med på et fedt projekt? Så skal du med til PUKK DAG!

Hvis du deltager, har du også mulighed for at deltage til en helt eksklusiv Live Pitch den 4. juni, hvor du kan søge støtte til dit projekt.

Hele herligheden finder sted i UKH kl. 14-23 lørdag d. 25. maj. Og det bedste af det hele? Det er helt gratis, og der vil endda være et lækkert måltid mad inkluderet til aftenen!

Oplev Oscar O'Shea, Cecilie Reshide, Jimmy Sommer og Nina Sinding til lærerige workshops!

Tilmeld dig via dette link: https://form.jotform.com/211175284777059

Se begivenhed →
Slutningen?
maj
23.
8.00 PM20.00

Slutningen?

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

LOFT har fået har fået støtte af PUKK til deres forestilling Slutningen?

Slutningen? er et spil om magt og afmagt. I vores relationer, i ensomhed, i krig, om vores selvforståelse på vejen mod det, der måske er en slutning.

I forestillingen møder vi fire fortabte sjæle, der hver især prøver at finde frem til, hvad de egentlig laver her, og hvorfor de ikke bare går.

I ensomheden og ventetiden gør de, hvad mennesker altid har gjort: de fortæller. Historier. Bevidst eller ubevidst om dem selv. Men det betyder ikke nødvendigvis, at de kommer tættere på dem selv, hinanden, eller slutningen.

Slutningen? spiller på QuongaFest d. 23./25. maj 2024.

Læs mere på Teatergruppen LOFT

Se begivenhed →
Brøl i Kadaveret – en Stressapokalypse
maj
23.
5.00 PM17.00

Brøl i Kadaveret – en Stressapokalypse

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

Kollaps har fået har fået støtte af PUKK til deres forestilling Brøl i Kadaveret - en Stressapokalypse

I teaterforestillingen ’Brøl i kadaveret’ følger vi det unge par Emilie og Anders. Emilie er, i årene efter at Danmark er brudt sammen på grund af stress, blevet pålagt at skabe et nyt samfund, baseret på yoga og mindfulnessprincipper. For Anders har det dog ingen gang på jord. Han har selv set i TV, hvordan det frie liv handler om at nakke og æde, præcis ligesom hans helte Nikolaj og Jørgen. Men kan vi for alvor blive fri for stressen, hvis vi blot erstatter systemerne med nogle andre? Spoiler alert: det kan vi sgu nok ikke.

Brøl i Kadaveret spiller på QuongaFest torsdag d. 23. maj kl. 17:00 og lørdag d. 25. maj kl. 16:45.

Læs mere på @Kollaps

Se begivenhed →
SKAL, SKAL IKKE, SKAL, SKAL ÆGGESKAL?
maj
22.
7.30 AM07.30

SKAL, SKAL IKKE, SKAL, SKAL ÆGGESKAL?

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

Teater Hønseslagteriet har fået støtte af PUKK til deres forestilling SKAL, SKAL IKKE, SKAL, SKAL ÆGGESKAL?

I en dystopisk verden i en nær fremtid, fordriver syv arbejdere tiden med at pakke æg under streng ledelse af en magtsyg chef. Alt emmer af “ordnung muss sein”, men da en excentrisk konsulent fra fødevarestyrelsen kommer på besøg bliver der rusket op i den ellers polerede facade. Rygter spreder sig, ubehagelige hemmeligheder, der ikke kan ignoreres, kommer frem. Hvornår har arbejderne set nok af sandheden til at give slip på deres privilegier? Noget er ihverfald begyndt at ulme og det trækker op til revolution. Den vil ikke bare ændre på æggepakkeriet, den vil sætte ild til hele verdenen.

 SKAL, SKAL IKKE, SKAL, SKAL ÆGGESKAL? spiller på Efterskolen for Scenekunst i Aarhus d. 22. maj kl. 19:30. Læs mere på Facebook: https://fb.me/e/3QfS3qnmE

 

Se begivenhed →
Humanities Happy Hour
maj
20.
7.00 PM19.00

Humanities Happy Hour

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

Humanities Happy Hour har fået støtte af PUKK til deres event på Fairbair d. 20. maj 2024.

Humanities Happy Hour is an evening of fun, informal humanities lectures. Our hope is to bring the humanities closer to people who would otherwise not encounter them - no matter if student or non-student. The evening consists of two professors and four PhD students from the humanities who will all give 10 minute TED-talk-style presentations, followed by a Q&A. Humanities Happy Hour will take place on May 20th between 19 and 22 and is free of charge.

Læs mere på Facebook: https://fb.me/e/6QBrIULGM

Se begivenhed →
PUKK Live Pitch
apr.
17.
4.30 PM16.30

PUKK Live Pitch

FOR ENGLISH, PLEASE SEE BELOW

Du kan søge penge til dit kulturprojekt til næste Live Pitch onsdag d. 17. april. For at kunne være med og fortælle om dit projekt, skal du udfylde og indsende et ansøgningsskema, som du finder her https://www.pukk.dk/ansg. Skemaet skal sendes til pukk@aarhus.dk senest d. 12. april kl. 12:00.

Midlerne gives til kreative/kulturelle produktioner i bred forstand, som munder ud i et offentligt arrangement. Vi opfordrer til at læse om kriterierne inden du ansøger. Du kan læse mere om, hvad PUKK puljen støtter og ikke støtter på vores hjemmeside: www.pukk.dk

*Hvordan foregår det?*
Du melder dig til at pitche dit projekt på et møde, hvor alle er velkomne til at se på og hvor bevillingsudvalget stiller spørgsmål til projektet. Du har tre minutter til mundtligt at præsentere dit projekt. Efter at alle har pitchet deres projekter, træffer PUKKs bevillingsudvalg afgørelse om, hvem der får tildelt penge. Dette annonceres sidst på aftenen.

*Tilmelding og deadline*
Udfyld ansøgningsskemaet som du finder her: https://www.pukk.dk/ansg og send det til pukk@aarhus.dk senest d. 12 april kl. 12:00

Obs. Du kan maks. søge 7.000 kr. per projekt, og det samlede projektbudget må ikke overstige 20.000 kr.

Har du brug for sparring omkring dit projekt/idé/pitchen, så skriv til til os på pukk@aarhus.dk, så ringer vi til dig.
____________________________________________
ENGLISH:

You can apply for money for your cultural project at the next Live Pitch on Wednesday the 17th of April.

To be able to participate and tell about your project, you must fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg. Submit your application form no later than 12/4 at 12:00 pm.

The funds are given to creative/cultural productions in a broad sense, which culminates in a public event. We encourage you to read about the criteria before applying. You can read more about what PUKK supports and does not support on our website: www.pukk.dk

*How does it take place?*
You sign up to pitch your project at a meeting where everyone is welcome to watch and where the grant committee asks questions about your project. You have three minutes to pitch your project. On the same evening, after everyone has pitched their projects, PUKK’s grant committee decides who will be awarded the money. This is announced from the stage at the end of the night.

*Registration and deadline*
Fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg, and send it to pukk@aarhus.dk no later than 12/4 at 12:00 pm.

NB. The maximum amount of each grant is 7,000 DKK, and the overall budget for the project must not exceed 20,000 DKK.

If you need sparring about your project/idea/pitch, write to us at pukk@aarhus.dk and we will call you.

Se begivenhed →
PUKK Live Pitch
mar.
13.
4.30 PM16.30

PUKK Live Pitch

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

FOR ENGLISH, PLEASE SEE BELOW

Du kan søge penge til dit kulturprojekt til næste Live Pitch onsdag d. 13/3. For at kunne være med og fortælle om dit projekt, skal du udfylde og indsende et ansøgningsskema, som du finder her https://www.pukk.dk/ansg. Skemaet skal sendes til pukk@aarhus.dk senest d. 8 marts kl. 12:00.

Midlerne gives til kreative/kulturelle produktioner i bred forstand, som munder ud i et offentligt arrangement. Vi opfordrer til at læse om kriterierne inden du ansøger. Du kan læse mere om, hvad PUKK puljen støtter og ikke støtter på vores hjemmeside: www.pukk.dk

*Hvordan foregår det?*
Du melder dig til at pitche dit projekt på et møde, hvor alle er velkomne til at se på og hvor bevillingsudvalget stiller spørgsmål til projektet. Du har tre minutter til mundtligt at præsentere dit projekt. Efter at alle har pitchet deres projekter, træffer PUKKs bevillingsudvalg afgørelse om, hvem der får tildelt penge. Dette annonceres sidst på aftenen.

*Tilmelding og deadline*
Udfyld ansøgningsskemaet som du finder her: https://www.pukk.dk/ansg og send det til pukk@aarhus.dk senest d. 8 marts kl. 12:00

Obs. Du kan maks. søge 7.000 kr. per projekt, og det samlede projektbudget må ikke overstige 20.000 kr.

Har du brug for sparring omkring dit projekt/idé/pitchen, så skriv til til os på pukk@aarhus.dk, så ringer vi til dig.
____________________________________________
ENGLISH:

You can apply for money for your cultural project at the next Live Pitch wednesday 13/3.

To be able to participate and tell about your project, you must fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg. Submit your application form no later than 8/3 at 12:00.

The funds are given to creative/cultural productions in a broad sense, which culminates in a public event. We encourage you to read about the criteria before applying. You can read more about what PUKK supports and does not support on our website: www.pukk.dk

*How does it take place?*
You sign up to pitch your project at a meeting where everyone is welcome to watch and where the grant committee asks questions about you project. You have three minutes to pitch your project. In the same evening, after everyone has pitched their projects, PUKK’s grant committee decides who will be awarded the money. This is announced from the stage at the end of the night.

*Registration and deadline*
Fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg and send it to pukk@aarhus.dk no later than 8/3 at 12:00.

NB. The maximum amount of each grant is 7,000 DKK, and the overall budget for the project must not exceed 20,000 DKK.

If you need sparring about your project/idea/pitch, write to us at pukk@aarhus.dk and we will call you.

Se begivenhed →
PUKK Live Pitch
jan.
26.
5.00 PM17.00

PUKK Live Pitch

  • PUKK - Puljen til Ung Kunst og Kultur (kort)
  • Google kalender ICS

FOR ENGLISH, PLEASE SEE BELOW

Du kan søge penge til dit kulturprojekt til næste LIVE Pitch onsdag 26/1. For at kunne være med og fortælle om dit projekt, skal du udfylde og indsende et skema, du finder på www.pukk.dk. Indsend skemaet senest 24/1 kl. 12:00.

Midlerne gives til kreative/kulturelle produktioner i bred forstand, som munder ud i et offentligt arrangement. Vi opfordrer til at læse om kriterierne inden du ansøger. Du kan læse mere om, hvad PUKK puljen støtter og ikke støtter på vores hjemmeside: www.pukk.dk

Hvordan foregår det?

Du melder dig til at pitche dit projekt på et møde, hvor alle er velkomne til at se på og hvor bevillingsudvalget stiller spørgsmål til projektet. Du har tre minutter til mundtligt at præsentere dit projekt. Efter alle har pitchet deres projekter, træffer PUKK’s bevillingsudvalg afgørelse om, hvem der får tildelt penge. Dette annonceres sidst på aftenen.

Tilmelding og deadline

Udfyld ansøgningsskemaet som du finder her: https://www.pukk.dk/ansg og send det til pukk@aarhus.dk senest den 24/1 kl. 12:00

Har du brug for sparring omkring dit projekt/idé/pitchen, så skriv til til os på pukk@aarhus.dk, så ringer vi til dig.


ENGLISH:

You can apply for money for your cultural project at the next LIVE Pitch Wednesday 26/1. To be able to participate and tell about your project, you must fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg. Submit your application form no later than 24/1 at 12:00.

The funds are given to creative/cultural productions in a broad sense, which culminates in a public event. We encourage you to read about the criteria before applying. You can read more about what PUKK supports and does not support on our website: www.pukk.dk

How does it take place?
You sign up to pitch your project at a meeting where everyone is welcome to watch and where the grant committee asks questions about you project. You have three minutes to pitch your project. In the same evening, after everyone has pitched their projects, PUKK’s grant committee decides who will be awarded the money. This is announced from the stage at the end of the night.

Registration and deadline
Fill in the application form, which you can find here: https://www.pukk.dk/ansg and send it to pukk@aarhus.dk no later than 24/1 at 12:00.

If you need sparring about your project/idea/pitch, write to us at pukk@aarhus.dk and we will call you.

Se begivenhed →